Better Franchise

Βάση της έρευνας που διεξήχθη από το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE και δημοσιεύεται στο 90ο τεύχος του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS, με την συμμετοχή άνω των 30 αλυσίδων franchise, το Brand, η Τεχνογνωσία και οι Οικονομίες Κλίμακος αποτελούν τα τρία βασικά κριτήρια επιλογής συνεργασιών franchise από τους ενδιαφερόμενους νέους επιχειρηματίες σε αντιδιαστολή της προοπτικής να ξεκινήσουν μια αυτόνομη επιχείρηση. Δείτε αναλυτικά όλα τα κριτήρια και τα αποτελέσματα της έρευνας:

Better Franchise

Βάση της έρευνας που διεξήχθη από το ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FRANCHISE και δημοσιεύεται στο 90ο τεύχος του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS, με την συμμετοχή άνω των 30 αλυσίδων franchise, η Διαφοροποίηση, η Καινοτομία και η Εξειδίκευση αποτελούν το τρίπτυχο για την επιτυχημένη επιλογή franchise σε μια σειρά από παράγοντες που αναλύουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιοδόχοι. Δείτε αναλυτικά όλα τα κριτήρια που οφείλετε να αναλύσετε πριν αποφασίσετε με ποια αλυσίδα franchise θα συνεργασθείτε: