Διαδραματίζουμε

Πιστεύουμε

Παρέχουμε

 

Σύμβουλοι Franchise

Παρέχουμε πλήρεις, ολοκληρωμένες, καθετοποιημένες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες. Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchising από το 1998, έχουμε συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων και υποστηρίζουμε τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts.


Γνωρίστε όλες τις προτάσεις franchise!

Explore Now!

Φανερωμένης 4, Χολαργός, 15561, 2106540681,

Franchise Marketing by Franchise.GR and Franchising.GR

Ερευνες Franchise

Street Food 2019

Η λύση του franchise, στο πλαίσιο της επιστροφής στην κανονικότητα - που σε κάθε περίπτωση δεν αφορά σε μια προ κρίσης εποχή, αλλά σε μια οικονομία που να διέπεται από σταθερότητα και συνεχή (έστω και μικρή) ανάπτυξη, δεν αφορά πλέον μόνο στην «αγορά» μιας θέσης εργασίας, αλλά σε μια επενδυτική κίνηση με παρόν και μέλλον, μέσω της συνεργασίας με οργανισμούς (franchisors) που διαθέτουν υποδομές, τεχνογνωσία και όραμα.

Φούρνοι10

Οι φούρνοι αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία που προσφέροντας πλέον όλοι αρτοσκευάσματα – γλυκά και καφέδες, διεκδικούν μια μόνιμη θέση στην καταναλωτική καθημερινότητα, με τάση, όμως, για μεγάλα καταστήματα όπου μπορεί να επιτευχθεί το merchandising της προϊοντικής γκάμας, αλλά και να διευρυνθεί με μαγειρευτό φαγητό, παγωτό κ.λπ.

Donuts

Όπως το frozen yogurt, έτσι και τα donuts δημιούργησαν ένα πανικό στην αγορά, με ένα προϊόν, όμως, σίγουρα μη υγιεινό και με πολύ μικρό περιθώριο κέρδους, με την όλη αναστάτωση να είχε διάρκεια ζωής κοντά στο 6μηνο, ένα διάστημα όπου πολλοί έχασαν λίγα σχετικά χρήματα.

Bubble Tea

Κάπως έτσι κινήθηκε και το bubble tea, ένα προϊόν με φρέσκο τσάι, παγωμένο, με πολύχρωμες και εύγεστες φυσαλίδες σε ειδικό ποτήρι και με ειδικό καλαμάκι, με μεγάλο περιθώριο κέρδους και να απευθύνεται τελικά σε μικρά ηλικιακά groups, κοριτσάκια δημοτικού και γυμνασίου.

Frozen Yogurt

Παραπλήσιο στο παγωτό, το frozen yogurt μέσα σε ένα έτος δημιούργησε το δικό του κλάδο με 300+ καταστήματα, πολλά αυτόνομα, 2 – 3 μεγάλες αλυσίδες και καμμιά δεκαριά μικρά δίκτυα των 5 καταστημάτων.

Ice Cream

Στο παγωτό ο ηγέτης σε ανάπτυξη είναι η ΔΩΔΩΝΗ με ευρεία γκάμα προϊόντων και με τα γνωστά θέματα που έχουν απασχολήσει την αγορά σε σχέση με την επικείμενη εξαγορά της, η οποία διαθέτει βιομηχανικό προϊόν σε αντιδιαστολή με concepts που παρέχουν φρέσκο παγωτό.

Sushi10

Η κατηγορία των sushi μάλλον διέκοψε την αναπτυξιακή πορεία της.

Burger10

Τα burgerάδικα παρουσίασαν μια μικρή ανάπτυξη σε επίπεδο αλυσίδων και πλέον η αγορά προτιμά τα γνωστά και λιγοστά ποιοτικά στέκια.