FRANCHISE BUSINESS SERVICES

ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ FRANCHISE

Με εμπειρία ως σύμβουλοι από το 1990 και με πρωταγωνιστικό, θεσμικό και ηγετικό ρόλο στο franchise από το 1998, έχουμε συμβάλλει καθοριστικά στην δημιουργία των μεγαλύτερων αλυσίδων franchise και υποστηρίζουμε τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πλέον καινοτόμα concepts. Συμπληρώστε το Ερωτηματολόγιό μας και θα σας προτείνουμε το franchise που σας ταιριάζει.

Franchise Blog

Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε καθιερωθεί ως ο μοναδικός ενιαίος φορέας παροχής υπηρεσιών franchise, διαδραματίζοντας παράλληλα τον ρόλο του franchise trendsetter, και συνεχίζουμε να συνεισφέρουμε καταλυτικά τόσο στην ανάπτυξη των μεγαλύτερων brands στην χώρα μας, όσο και στην εδραίωση του θεσμού.
HEMPOIL

Η HEMPOIL επεκτείνει το δίκτυό της με ακόμα ένα νέο σημείο μέσω συνεργασίας franchise στα Χανιά! Συγκεκριμένα, στην οδό Κόρακα 32, το νέο κατάστημα προσφέρει στο εξής μια μεγάλη γκάμα από βιολογικά προϊόντα βιομηχανικής κάνναβης, με κύριο στόχο τη βελτίωση της υγείας και του επιπέδου ζωής του καταναλωτικού κοινού.

Σήμερα, η Hempoil Natural Products αριθμεί 8 καταστήματα σε Αθήνα, Γλυφάδα, Λάρισα, Βέροια, Δάφνη, Χανιά, Καλαμαριά και Κοζάνη, ενώ εντός του 2019, έχουν δρομολογηθεί νέα ανοίγματα σε Καλλιθέα και Στοά Πεσμαζόγλου, ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της!

Η επιχειρηματική πρόταση της Ηempoil Natural Products παρέχει μια σειρά από σημαντικά προνόμια προς τους υποψήφιους συνεργάτες, με κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τη δραστηριοποίηση στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της CBD. Ο franchisee της HEMPOIL λαμβάνει εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας και επωφελείται τόσο από το δίκτυο καταρτισμένων επιστημονικών συνεργατών, όσο και από τις αποκλειστικές αντιπροσωπείες κορυφαίων εταιρειών (Enecta, Elixinol, Cannacura-Trompetol & Cannabios) σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η ιδέα του σχεδιασμού για τα κατάστημα franchise της Hempoil® προέκυψε από τα βασικά στοιχειά-σύμβολα που αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία της. Ο τρόπος απόδοσης αυτών έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός χώρου με καθαρή, minimal αισθητική, φυσικά υλικά (ξύλο) και το βασικό χρώμα (πράσινο) που αποτελεί την ταυτότητα της εταιρείας.