Αρχικά παρατηρήθηκε πολύ μεγάλη ανάπτυξη των street coffee shops, τόσο αυτόνομα όσο και franchise, με πρωταθλητή των αλυσίδων τα Coffee Island, αλλά και με νέους παίχτες που κατόρθωσαν να εδραιωθούν όπως τα Coffee Lab. Όσο αφορά τα σνακς ο Γρηγόρης κρατά την πρώτη θέση και μετά το redesign των καταστημάτων του παύει τον διαχωρισμό καφέ (Coffee Right) – σνακ (Γρηγόρης) και επιβεβαιώνει την τάση που ακολουθούν τα street coffee shops για διεύρυνση του προϊοντικού μίγματος με στόχο την αύξηση της μέσης απόδειξης, την κάλυψη μεγαλύτερης χρονικής ευρύτητας εξυπηρέτησης και την ενίσχυση της πιστότητας. Μια τάση που τα οδηγεί σε πλήρη αντιπαράθεση με τους φούρνους, λαμβάνοντας υπόψη μας και τη συνεχή μείωση της αγοράς φρέσκου ψωμιού.
Ο κλάδος του καφέ δείχνει κορεσμένος στην ανάπτυξη. Τα αμιγώς street food concepts, πέρα από πίτσα και σουβλάκι, απευθύνονται σε δυνατές περιοχές και σε συνδυασμό ότι απαιτούν τόσο μεγαλύτερες δεξιότητες, όσο και μεγάλη σχετικά επένδυση δεν είναι δυνατό να συναγωνισθούν σε ανάπτυξη τα street coffee concepts. Από την άλλη, εκπληρώνοντας τις αναγκαίες προϋποθέσεις χαρακτηρίζονται από υψηλές αποδόσεις. Από τα ανωτέρω, εξάγεται το συμπέρασμα της σωστής θέσης, δηλαδή με στόχο το συμπιεσμένο ρίσκο και τις αυξημένες αποδόσεις, αν επιθυμείτε να ξεκινήσετε το δικό σας street coffee ή food concept, θα πρέπει να δώσετε πολύ μεγάλη προσοχή στην επιλογή του καταστήματός σας, στην πρώτη περίπτωση να αποφύγετε το μεγάλο ανταγωνισμό και στη δεύτερη να μπορείτε να απευθυνθείτε σε όγκο υποψηφίων πελατών.